Jag var bara tvungen att skriva av mig..

Tanken på att vakna en dag och sen är du borta, den finns inte! Jag kan inte leva utan dig. Inget kan sära på oss två. Jag älskar dig nu och föralltid och kommer fortsätta även i himlen. Du är mitt allt, mitt liv. Jag vill leva mitt liv lyckligt men utan dig blir jag aldrig lycklig. Jag vill aldrig att den dagen ska komma. Då vet jag inte vad jag gör.
När jag ringde dig igår, jag var helt förkrossad. Du sa att allt kommer bli bra. Jag vill bara tacka dig för att du jämt funnits där för mig, och jag hoppas av hela mitt hjärta att du kommer fortsätta finnas där. Du vet vad som fick mig att gråta så jävla mycket. Jag har inte så mycket mer att säga än tack.

Vad vore jag utan dina andetag?

Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: robin

tycker du har sån riktigt bra känsla när du skriver av dina känslor, det är helt sjukt bra du skriver :)

denna blogg är bäst (a

2010-08-22 @ 17:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0