Tror jag dör..

zzzZZzzz somnar snart känner jag!!

Igår åkte jag till älskling, kom till skövde runt kvart i sju eller något..
Sen satt vi där och väntade på bussen till Hjo, vi skulle egentligen gått o kika lite i Skövde eftersom det är matfestivalen nu i helgen, men vi orkade inte det! Så satt o vänta tills bussen kom istället.
Filip skulle åka till Kristinehamn idag för han har cup idag sen i morgon. Han gick upp 6 i morse, så jag vaknade ju då också. Men sen när han åkte somnade jag om, sen tog jag buss ifrån Hjo klockan 11.40 men bussen var försenad så fick vänta en stund. Tur att swebus var lite försenad i Skövde. Annars hade jag fått vänta ytterligare 3 timmar inte så nice :o Var helt död när jag kom hem. Men vad gör man inte för att få träffa älskling. Spelar ingen roll om det är 10 minuter bara jag får träffa honom (a)
Blir Kristinehamn i morgon också, hoppas dom vinner nu!!

Nu ska jag ta bort sminket sen sova :)

Godnatt sötnosar!


Du är mitt allt, jag älskar dig över hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0