We have to fight to get what we want..

Skolan börjar på Tisdag! Det suger riktigt hårt faktiskt. Men som Filip säger: bättre att den börjar nu så den slutar mycket fortare. Och han har så rätt! Måste bara bita ihop och kämpa nu. Nian kvar sen är det gymnasiet. Blir antingen Skövde eller Mariestad för min del. Om jag börjar i Skövde måste jag flytta och det vill jag inte. I alla fall inte än.
Ni som ser skolan så jävla tråkig, och ger upp! Tänk på dom som har det skit svårt med skolan och verkligen kämpar för att få godkänt. Men ni som kan men orkar inte. Ni har faktiskt tur. Man ger upp den kunskapen. Det är så fel. Jag vill bara säga att kämpa ifrån början och ge aldrig upp. Om man får motgångar. Kämpa imot.. Vi klarar allting bara vi vill!
Jag har haft mina motgångar i livet.. Men jag har alltid tatt mig upp.. I höstas var en sån period då allting bara föll. Jag slutade kämpa för jag orkade verkligen inte med livet längre helt enkelt. Men det var inte för jag inte orka. Jag hade min skäl. Mina närmaste vet hur piss jag mådde. Och ni som har ställt upp för mig. Jag kan ingenting mer än att tacka er. Och speciellt min familj/vänner och min pojkvän. Ni är allt för mig. Filip du gjorde mitt liv så jävla enkelt på bara några sekunder. Jag är så jävla trygg när jag är nära dig. Du ger mig den känslan som ingen annan gör och kommer aldrig göra. Du är mitt liv. Du är luften jag andas in. Jag är så jävla glad att du finns vid min sida. Utan dig vet jag inte hur det hade sett ut nu. Jag hade nog inte suttit här på denna stol och skrivit denna text.
Så ett tips! GE ALDRIG UPP!
Jag älskar min familj mina vänner och min underbara pojkvän! Ni är mitt liv.

Kommentarer
Postat av: robin

fin blogg :)

2010-08-22 @ 16:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0