Detta inlägg vill jag tillägna till min vän Josefine Andersson

Josefine, hur länge har vi känt varandra hm.. typ 10-11 år nu va?
Jag glömmer aldrig första gången vi lekte, vi lekte med en kassapparat. Haha, tyckte det var skitroligt. Jag glömmer aldrig när vi ryckte varandra i håret och sen nästa dag kom vi och fråga om vi skulle leka? Idag om vi skulle ryka ihop kan vi vara ovänner i månader men sen kommer någon av oss fram och säger att jag saknar dig. Vi är menade för varandra Josefine. Man kan inte ha någon bättre vän än dig. Du bryr dig inte om hur man ser ut inte hur man klär sig, jag önskar bara att du tänkte likadant om dig själv. För fyfan vad fin du är. Finns ingen finare än dig alltså, gud vilken underbar insida du har. Jag skulle ge mitt liv för att vara som du. Alla borde vara som dig.
Jag vill bara säga att jag älskar dig för den du är. Och det har jag alltid gjort och kommer alltid göra.
Min bästavän mitt liv mitt allt Josefine Karin Maria Andersson!


/ Din Hanna Andréa Maria Nilsson

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag älskar dig Andrea



Du får mig alltid på fötter, du fyller min värld i regnbågsfärger, du får mig att fokusera och tänka framåt. Du gör mig alltid glad. Du är den som är villig att prata med mig när jag mår som värst. Du är den som förstår hur jag tänker, känner och mår. Och hade det inte varit för dig, så som många andra, så hade jag seriöst inte suttit och skrivit den här texten just nu.



Vad vore jag utan dina andetag?

2010-06-13 @ 21:46:23
URL: http://disable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0