Helgen börjar skitbra..

Jag har inte skrivit på ett tag, har haft mycket annat att göra tyvärr!
Denna vecka praoar jag med pappa. Ganska roligt faktiskt, bara det att jag blev sjuk. Men var med pappa idag i alla fall, så nu mår jag väl inte så värst. Aja, jag käkar alvdedon. Får se om mamma skulle ringa bort till vårdcentralen i morgon. Jag har börjat fått prickar i halsen igen "/ så typiskt.
Blir en lugn helg hemma. Första final avsnitten i morgon på Idol!
Nu ska jag snart hjälpa lillebror med engelska läxan, sen vila vila och vila. Så jag snart bli frisk!


Later!

Kommentarer
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

hej sötnos! :D nu har jag varit borta grymt länge och ber om ursäkt för att jag inte har svarat på din kommentar.. men nu är jag som sagt tillbaka! :D puss

2010-10-28 @ 19:47:30
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0